fredag 30. januar 2009

VT (virrituelt treff) kort-oppgavene mine

I forrige helg hadde vi VT hos dinhobby.no/forum. Et VT er et virrituelt treff, der vi jobber ut fra oppgaver som blir lagt ut på forumet. Masser av oppgaver. Det var vel 35 oppgaver + noen oppvarmingsoppgaver og ekstra oppgaver - og det var også bingo (noe jeg desverre ikke fikk være med på fordi jeg glemte å følge med i reglene...sukk...)
Jeg fikk laget en del av oppgavene - noen oppgaver var å svare på spørsmål da, lete på nett etter svar osv - noen var å ta bilder av forskjellige ting - noe strikking sying hekling, men det meste var om papir..og her er de papir-tingen jeg laget:

Oppgaven her var å bruke minimum 3 typer forskjellig pynt - etter ei liste vi fikk....

Detalj-bilde - litt dårlig, men jeg får ikke til å ta nærbilder med kameraet mitt...
Oppgaven her var: svart+den fargen du vanligvis ikke bruker. Jeg bruker veldig lite orange....

Oppgaven: kombiner rosa og rødt

Oppgaven var å lage et kort som ikke var rektagulært/firkantet og det skulle ha både brads og blomster.

Oppgaven her var å lage et kort til en venn som også var med i VT. Jeg laget ett til Anne for hun har jeg møtt på treff og hun var en likandes dame...

Innsiden av kortet...Oppgaven: lag et kort, med noe grønt...Ekstraoppgave: Lag et kort ut fra ordet U2

1 kommentar:

Mona Iren sa...

Her var det masse flott!
Du var skikkelig produktiv den helgen :D

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din