fredag 30. januar 2009

VT - div.

Noen ting til jeg laget på VT.

Oppgave: stemple på noe annet enn papir. Stemplet små blomster som jeg embosset på dette "blomster-glasset fra prima" og limte på et bånd og en sløyfe.
Oppgave: Finn noe på badet og la deg inspirere til å lage noe. En Q-tips eske ble pyntet...

Oppgave: Dekorer en eske...- jeg laget hele esken. Demonterte en kremtoppeske og laget en helt ny en utfra malen...


Det forsvant noen kremtopper underveis.


Oppgave: lag en bindit/stjernebok...
Har kun pyntet med QK igjennom hele boka.











3 kommentarer:

line sa...

WOW SÅ kretativ du var i VT helgen. Fikk dessverre ikke vært med jeg (barna må prioriteres i helgene), men skal treffe noen av jentene fra forumet denne helgen i Horten. Gleder meg masse!!!

Irene sa...

Her var det mye lekkert!
VT er GØY !!

RigmorNY sa...

*kremt*.......jeg har gitt deg en utfordring i bloggen min. :)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din