torsdag 1. januar 2009

De 10 beste fra 2008


Fikk en utfordring av scoobie om å legge ut et innlegg med de 10 beste tingene jeg har laget dette året her, og en slik utfordring til å "skryte" av seg selv, må man jo bare henge seg på...Litt vanskelig å skulle velge ut de 10 beste av seg selv, og meninger er jo veldig forskjellig. Men jeg tror at det må bli disse jeg her har valgt ut:
Nr 1 for meg må bli denne bryllupskaken jeg laget i sommer. Veldig ren og enkel og ikke masse dill og dall på selve kaka...
Så er jeg veldig glad for at jeg meldte meg på et Quilte-kurs, der fikk jeg lære meg litt om hvordan jeg skulle bruke symaskina mi, og denne duken, lærte jeg på det kurset...
Disse gryteklutene er jeg også stolt av. Har laget dem helt alene etter en oppskrift Tanja har laget til meg...De ble gitt bort i gave til Lillian.
Denne kaken, som er en gulrotkake med sukkerpasta på, har jeg laget absolutt alt på. Fra kake, til fyll til krem til sukkerpasta og all pynt... Laget til dåpen til mitt tante-barn Eirik.
Dette julekortet likte jeg veldig godt selv. Her har jeg også brukt pyntenåler for aller første gang.... og mye pynt og dill og dall....ikke helt meg, men morsomt å lage var det uansett...
Denne ryggsekken var også morsom å lage..ikke brukte jeg så lang tid på den heller, så det er nok stor mulighet for at det blir flere slike "kort" til konfirmantene i 2009.
Kort til min onkel som fyllte 50 år i år...

Kake til dattera mi sin 8 års dag. En håndveske, samt en sminkepung.
Konfirmasjons-eske til min tante-unge. Syns det var mye "tukkel" med å lage den, men ble veldig fornøyd med resultatet da...
Et mappe-julekort...
Tror kanskje dette må bli de 10 "beste" tingene jeg har laget. Iallefall som jeg kan komme på nå. Men om jeg sjekker lista mi om en uke, så kan det hende jeg finner andre ting jeg heller burde ha hatt med istedet for noe av dette..

Egentlig en vanskelig utfordring dette. Ikke så lett å trekke frem gode ting om seg selv, men nå har jeg gjordt det:-)

7 kommentarer:

Irene sa...

ikke vet jeg om de er de 10 beste - men et svært godt utvalg er det ihvertfall! *klapper i hendene!!*

Benedicte sa...

så mye fint du har laget.
likte spesielt den dåpskaken.

klem fra Benedicte

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Dette utvalget kan du være fornøyd med, ja! Lækkert!

Lillian sa...

Ja, dette var mye flott på en gang! Du har vært utrolig flink og kreativ - og ikke minst allsidig! Du kan være stolt av å kunne prestere så mye flott på flere områder! :)

Anonym sa...

Der var det mye fint. Du har vært kjempedyktig.:)

Vibeke sa...

Utrolig mye flott du har laget i 2008:) Nydelige kaker og flotte kort, bokser osv:) Gleder meg til å se mere fra deg i 2009!!

randi K design sa...

Wow, jeg er kjempeimonert over kakene dine! De burde jo ha vaert paa utsilling!!

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din