torsdag 8. januar 2009

Nygift

Da har det blitt enda en LO til bryllupsalbumet vårt. er vel på tide å komme igang kanskje, når det er over 5 år siden vi giftet oss..Hehe, jada, jeg er da i gang om ikke annet...

Den er laget utfra en skisse vi fikk på dinhobby's skisseutfordring (det kommer ny skisse hver mandag).
Pynteark, bazzill, bånd, blomster, chipboard, brads og glitterlim er det som er brukt.
Hvit blomst, med glitterblomst og glitterbrads, samt at jeg tok en runde med glitterlim rundt bradsen. Kunne kanskje heller laget noen få lilla striper ser jeg nå, men man lærer vel mens man lever..



Bokstavene er chipboard uten pynt - så de er først malt med blå dabber, for så å ha på lilla glitterlim -for å få det i samme "serie" som resten av pynten.

1 kommentar:

Scrappelise sa...

Du er god på scrapping! Nydelige LOer du lager Hilde!

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din