torsdag 22. januar 2009

Brudevals

Har laget en ny LO etter skissen som kom på skissekampen hos Dinhobby... En morsom skisse..


bak-grunnen er Bazzill, så har jeg pynteark, har ikke peiling hvor det kommer fra, pyntet med blomster, halvperler, chipboard og sommerfugl. Bildene har jeg skrapet opp med saks for å få litt ramme rundt dem..
Halvperler limt på med flytende lim etter swirlene som var i papiret..

Brukt 5 halvperler også i hver blomst, og så ser du også hvordan "ramma" rundt ble når jeg brukte saks.

En liten sommerfugl i blomsten, og også litt journaling er det også på...



2 kommentarer:

RigmorNY sa...

Selv kan jeg ikke lage slike kort, dvs jeg får det ikke til. Så jeg blir veldig imponert over dine kort. ;)

Grethe sa...

Det var jammen fint Hilde.
Jeg har noe til deg i bloggen min!

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din