fredag 20. juni 2008

After eight



Nå har jeg skyndet meg å "pakke inn" en after eight eske til bruk som gevinst på sparemøte her hos meg nå i kveld..


Den ble egentlig laget med flipper på sidene for å kunne lokke den helt igjen, men så klarte jeg å få skjøten på feil side og når jeg snudde esken så ble jo da flippene opp ned, så det får vi ta på neste eske istedet...
Kan vel brukes slik den er nå også vil jeg tro..


This after eight box i have wrapt in and decorate to use in a lottery tonight.
I first have some corners to, but because a mistake, I have to cut them of, so the side of the box are open and you can see whats inside.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin denne var da, ikke for det du har veldig mye fint i bloggen din. Den bryllupskaka så da riktig så lekker ut. Ønsker deg ei flott helg. :)

Lalla sa...

Hei Hilde

Håper du får litt mer energi i dag så du får gjort det du må. Du får slappe av litt på sofaen eller noe for å lade deg opp litt;-)

Du lager så nydelige kaker og kort ++++ alt det andre du dekorerer!

Har ikke mye tid til sånt selv, så da er det godt å kunne besøke noen flinke bloggere istedet;-)

Ha en flott helg.

Kreativ hilsen fra Magica

Lalla sa...

Hei igjen Hilde:-)

Du er tagget. Mer kan du lese i bloggen min;-)

Håper formen ble bedre i dag!
God helg;-)

Magica

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din