lørdag 28. juni 2008

Jeg er tagget...

Jeg er blitt utfordret av Magica, og skal skrive en alfabetisk beskrivelse av meg selv....phu.....DEN er ikke så enkel, men min mann kom med et par hjelpende ord i kveldingen, så utfordringen er selvsagt tatt, og resultatet er nesten ferdig...må fylle på etterhvert, for det var ikke lett).

A: Allerede passert 30, arbeidstager, aktiv til tider, alvorlig når det gjelder, angrer ikke på noe jeg har gjordt, august - mnd jeg er født, albino-bror har jeg, assistent i et bo og aktivitetssenter

B: Barnslig - til tider, briller bruker jeg, B-menneske - iallefall litt, broderer litt, blogger, banner alt for mye, baker en del, bestiller alt for mye på nett, blindtarm har jeg ikke lenger, brødre har jeg 2 av, butikk har jeg jobbet i, barnepleier (barnehageassistent) er jeg utdannet som

C: Christoffer heter ene sønnen,

D: Drømmer mye, Danmark har jeg vært, danser litt på fest, desember er en av de beste måndedene (bortsett fra sommeren), dialekt snakker jeg, djelvelskap har jeg vel også ganske mye av, hihi, dum til tider, dyktig til tider også,

E: Egen, effektiv, empatisk, England har jeg vært, eier av hus og bil, elefant i glasshus er noe jeg føler meg til tider, energisk til tider, enkel,

F: farger håret, følsom, familie har jeg, fem - jeg er nr 5 i Norge som har det etternavnet jeg har, , festlig, flau blir jeg fort, fordringsfull, noen Fregner har jeg, frykter skumle sykdommer, frokost spiser jeg alltid, Ford mondeo er bilen,

G: gift, glemsk, galleblære har jeg ikke lenger, gitar har jeg-men kan ikke spille, gleder meg over veldig mye, gal(sier sønnen), grei, grevling-hater, gråter veldig lett av filmer og gledelige ting,

H: hekler litt, hjemmeside har jeg, humoristisk, hjemmekjær, hamster har vi, Hilde heter jeg, hissig til tider, humøret går opp og ned, høflig,

I: Ivrig, Is-elsker, idiot til tider, Island er ønskeferie-mål,

J: jente, jobber, jernvilje til tider, jule-elsker (liker alt med julen) jåle er jeg ikke,

K: kort hår, kakebaker, kortlager, kone, kreativ (ifølge andre) konsekvent(men ikke alltid), katt har vi, kjefter for mye på ungene, kjerring, kjole bruker jeg så og si aldri, kjører bil, kjede med "engleunger" har jeg, klokke bruker jeg sjelden, kondisjon er det så som så med (lenge siden jeg har trent nå), kranglefant til tider,

L: latterfull, leser, lat til tider, latin måtte jeg lære på skolen, legesekretær er jeg utdannet som), lotto tipper jeg, lukter godt(ifølge mannen), lån har jeg ,

M: mamma, mange kg for mye, margit sandemo-liker, melk drikker jeg, musikant har jeg vært - spilte kornett, målbevist,

N: nabo er vi, nieser har jeg flere av, norsk, har vært selvstendig Næringsdrivende,

O: omsorgsarbeider (assistent), opparbeider praksis for fagprøve, ordensmenneske er jeg vel egentlig ikke, Optimist til tider

P: pessismist til tider, Per Morten heter andre sønnen, pliktoppfyllende, porselensmaling har jeg holdt på med, pøbel er jeg vel litt, påståelig også til en viss grad.

Q: Q-tips bruker jeg kun av og til

R: rettferdig (tror jeg), ribbe spises til jul i huset, rotter liker jeg ikke, røyter gjør jeg hele tiden, Røyker

S: strikker litt, snill, sta, sosial, Spania har jeg vært, salat liker jeg veldig godt, samvittighetsfull, synger i dusjen, sentimentale, sertifikat har jeg, skravler mye, slank er jeg ikke, snorker litt,

T: tante, Tyskland har jeg vært, tankefull, tre barn, tåpelig til tider,

U: ubeskrivelig?(jeg og gubben har iallefall problemer med denne taggen her), uvaner har jeg nok flere av..

V: vimsete, vals kan jeg, velmenende, vekta viser alt for mye,
W: Waldorfsalalt-liker
X:
Y: ydmyk, jobber for å få en Yrkestittel.
Z
Æ: ærbødig
Ø: Øl-elsker, ønsker meg mye, blå Øyne
Å: åpen,

Den jeg ønsker å vite litt mer om er Rigmor

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har tatt utfordringen så nå får du stikke innom. Ikke bare enkelt å sitte der å skrive om seg selv. ;) Ha ei fin helg.

Lalla sa...

Jøss, ja her var flere ting jeg ikke visste om deg nei ;-) Morro. Vi har mange like trekk ser jeg hihi, samt sjeldent/fredet etternavn.

Også så mye som du har laget i det siste da. Skikkelig produktiv er du. Skulle hatt litt av den energien din iallefall, så du får blåse litt min vei;-)

Ha en flott uke
Hilsen Magica

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din