mandag 9. juni 2008

Jeg har blitt tagget:

Jeg har blitt tagget av Lillian

Reglene først:"Kvar spelar svarar på spørsmåla om seg sjølv. I slutten av innlegget gjev du det videre til 6 andre personar og fører opp namna deira. Så legg du beskjed hos dei om at dei er tagga og ber dei lese din blogg. La personen som tagga deg vite det når du har lagt inn svar."



1: Hva gjorde du for 10 år siden?-Da var jeg gravid med min 1, og gikk hjemme med bekkenløsning og så frem til å bli ferdig med hele greia... Hadde permisjon fra jobben på Joker..

.2: Nevn 5 ting du har/hadde på "gjøre-lista" di idag? Rydde opp i huset her, vaske litt, vaske og henge opp klær, dra på fotball-kamp med sønnen og se på slankekrigen på tv...

3: Snack jeg liker?? Potetgull med paprika og fruktnøtt

4: Ting jeg vil gjøre som milliardær?? Revet huset og bygd nytt! Fått tak i en gartner som kunne fikse hagen. Betalt gjeld til oss og nærmeste familie, reist på turer verden rundt...

5: Steder jeg har bodd? Stavsjø, Brumunddal og Stavsjø igjen.

6: Disse folka vil jeg vite mer om: Solstråle, Rigmor, Elinmor, Tamburhullets hjørne

1 kommentar:

Anonym sa...

Da har jeg lagt inn mine svar. Du har mye flott her i din blogg, og jeg takker for at du viste meg vei. :)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din