søndag 29. juni 2008

Endelig noen julekort igjen

Da har jeg endelig blitt ferdig med mai-julekortene fra alongen på dinhobby-forumet. Har meldt meg på med 4 kort i mnd, men ble da i dag ferdig med mai...og i morgen er jo juni er ferdig, så jeg må henge i å få laget de 4 siste kortene også...

Then I'm finaly finished with the christmascard for may. I've said I have to make 4 cards in every mnd of this year, and now may is finished. And tomorow the month of june is throug, and I havent even started. So 4 more cards I hope will be finished tomorrow
Stemlet med stempel fra Serendipity
Motivet her har jeg fått en eller annen gang..

Motivet er fått...


Stempel fra Serendipity



Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din