lørdag 19. oktober 2019

Melkehjerter til bryllup

Det har vært lite blogging i sommer/høst, men mye har skjedd i livet mitt, så hobbyen har ikke blitt prioritert, egentlig har jeg hatt liten lyst til å scrappe noe som helst. 
Men, høsten siger fort på, ting begynner å roe seg i livet, og jeg kjenner at det av og til er godt å kunne sette seg på romme igjen. 

Har et par kort som jeg ikke har vist frem, så kan jeg iallefall vise de, inntil jeg får igang produksjonen min igjen.

Dattera til en kollega gifter seg i sommer, så da ønsket mor å kunne gi datter (nr2) en melkehjerteeske, som datter nr 1 fikk når hun giftet seg. 
Esken er laget etter mal, lurer på om det er Kreativ scrapping. Jeg har desverre notert kun malen i ei bok, uten å skrive hvem som hadde originalen. 
Skrivefelt i lokket på esken. 
Gratulerer med dagen til Kjersti. 

Takk for at du titter innom. Gi meg gjerne en liten hilsen i kommentarfeltet, så vet jeg at du har vært innom :-)

Hilde:-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din