onsdag 23. oktober 2019

DT Hverdagsnett

Reklame
Juni oppgaven som DT for bloggen Hverdagsnett er for lengst levert inn og publisert i Hverdagsnett-bloggen, men jeg har da jammen glemt å legge den inn her. 

Digistemplet er sponset av Oddball, og jeg syns nå denne fugleskremseljenta, Big Eye Zombie girl,  var søt jeg, og ikke akkurat skremmende. 
Oppgaven var monokrome farger - og jeg valgte da gul/grønn. 
Stemplet er fargelagt med Copic. 
Arkene er fra Bildmålarna. 
Blomster fra Essensial 4
Stemplet på innsiden av kortet er fra Papirdesign. 
Copic farger som er brukt: 
Hud: E11, E21, E00, R20
Kvist/bakke: E55, E53, E50
Hår: YG99, YG97, YG95, YG93
Kjole/sokker: YG67, YG63, YG61, YG03, YG01, G20
Himmel: B000
Skrivefelt for personlig hilsen, og pyntet på samme måte som utsiden. Det samme er også baksiden. 
For mange år siden brukte man en del "glass" perler. Disse har jeg enda, og her kom de til sin nytte igjen. Syns de passet veldig godt på disse kvistene/grenene

Det finnes mange fine bidrag, både fra juni og alle andre måneder inne i bloggen på Hverdagsnett. Så ta turen innom der å kikk litt, kanskje du blir inspirert til å lage noe også. 

Takk for at du titter innom - gi meg gjerne igjen en liten hilsen - det er så koselig å se at noen tar seg tid til det også. 

Hilde 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din