søndag 27. oktober 2019

O'jul med din glede....

Reklame/annonse

Det er blitt oktober og nytt DT-bidrag fra Hverdagsnett. Denne gangen var oppgaven "ikke firkantet, med knapper" og stemplet er sponset av Doctor Digi. 

Vi fikk selv gå i nettbutikken og velge stempel selv, og når jeg så dette jeg valgte, ja, da måtte jeg bare ta denne :-)
Motivet er fargelagt med Copic. 
Papirene er fra 3ndy papir.
Litt usikker på hvor diesen med kristorn kommer fra, men tror kanskje det kan være LaLaLand. 
God Jul dies fra Papirdesign. 
Copic farger brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E95
Hår: C5, C3, C2, C1
Sko: C10, C9, C7, C6
Øreringer/øyer: YR24/BG57
Klær: E18, E07, R24, R22
Blader: G99, YG63
Bakgrunn: E00 + B01, C3, C1
Hvit gelpen
Glitterlim på lua
Innsiden har jeg laget i samme "stil" og med et lite skrivefelt til personlig hilsen, som blir skjult når kortet står oppreist. 

Inne i bloggen til Hverdagsnett, finner du flere DT bidrag med stempler fra Doctor Digi - gå inn dit og la deg gjerne bli inspirert til å lage kort. 

Takk for at du er innom å titter, legg gjerne igjen en liten hilsen så jeg vet du har vært innom meg. Det er så hyggelig å lese små hilsner :-)

Hilde

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din