søndag 28. april 2019

3 D shadow card

Hei igjen. April er på hell, og Hverdagsnett kommer med nye innlegg fra oss som er DT. 
Denne gangen skulle jeg lage et 3D shadow-card fra The Cutting Cafe:

I og med ei venninne av meg nettopp var operert på sykehus, passet det jo å lage et "råsa" god bedring kort til å ha med når jeg var på sykebesøk. 
Jeg brukte denne figuren fra Kort og Godt som motiv foran. Han er jo så søt da. Da kortet er ganske så rosa, i både pyntepapir og blomster, valgte jeg kun å fargelegge hjertene og blomstene, for at det ikke skulle bli overveldende. 
Laget kortet med knyting i siden (det sto det ikke på The cutting cafe sin beskrivelse) men jeg følte det passet veldig bra. 
Har brukt litt forskjellige pynteark på dette kortet, noe fra Pion og litt fra Maja Design.
Inni kortet har vi en shaker med gull glitter/mikroperler. Bak shakeren har jeg en panda fra LaLaLand. Teksten rundt kommer også fra The Cutting Cafe - som følger med malen om man kjøper denne malen. 
Teksten From the heart, er også fra LaLaLand. 
Pandaen er fargelagt med Copic: 
C10, C7, C2, R81, E000
Hjertet: RV69, Rv 66, Rv 63
Sommerfuglen er punch fra MS.
Det morsomme med dette kortet, er at når man legger det sammen, blir det helt flatt. Åpnes det bøyes det ut, slik at du får en 3D følelse. Pandaen inni er også på 3D puter. 

Håper dere ble inspirert til å gå inn på Hverdagsnett å se på resten av bidragene - og også kanskje prøve å lage noe selv. 

Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen - blir veldig glad for det. 
Ha en flott dag. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din