onsdag 1. mai 2019

I dag er det deg vi skal feire...

Noen har bursdag, hver dag har noen bursdag, og i dag er det Kari vi skal feire. 

Kari er veldig glad i hester, så motivet er fra My Besties og er fargelagt med Copic - listet opp lenger ned her.

Arket er fra Maja Design, Vintage Autumn Basics - syns disse arkene er så flotte, og litt sånn gammelrosa og brunt var ønskede farger. 
Kari er utstanset fra et QK alfabet. Gull-stråene er fra The Dusty attic, og er embosset gull. 60 tallet er vanlig papp utstanset med QK alfabet, og embosset i gull. 
Den beige/gule blomsten har fått et lag med gull/gult glitterlim. Ble ikke så fint på bilde - men ser bedre ut "live". 
Stemplet, I dag er det deg vi skal feire kommer fra Papirdesign, fra stemplelplata WOW. 
Copic farger brukt: 
Hest/Enhjørning: E43, E42, E41
Man: E18, E15, E13, E11
Sal og blomst: Y17, Y15, YR18
Blomst: R89, R85, R83, R81
Blader: G28, G24, G21
Hud: E11, E21, E95, E00
Øyne: B95, B91
Hår: E79, E29, E27, E23
Kjole: R89, R85, R83, R81 Rv00
Alle sider er bygd opp på samme måte. Denne gangen laget jeg også en ca 1/2 cm bred brettekant, slik at jeg også kunne ha litt pynt inni kortet. 
Tekststemplet er fra Papirdesign - aldeles nydelig stempelplate "dans i regnet".
Litt enklere og lite pynt på baksiden. 

Takk for at du titter innom siden min - legg gjerne igjen en liten hilsen så jeg vet du har vært innom. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din