torsdag 28. februar 2019

Jul i februar

Februar er over, og det var så vidt jeg rakk å hive meg med på utfordringen som Siv holder på Facebook, i gruppa Sivs Hobbybod. 
1 kort pr mnd - minimum 3 sider pyntet - trekninger på de som er med, samt en litt større trekning for den som har levert hver mnd. 

Mitt bidra for februar er dette julekortet, med motiv fra North Star Design, fargelagt med Copic. 
Det er en god stund siden motivet ble fargelagt, så jeg husker desverre ikke hvilke farger som ble brukt.
Innsiden er ganske enkel, men alikevell litt morsom. På venstre siden er det en dies som lager en lomme, som man kan stikke forskjellige tags, eller gavekort i. 
Tagsene her har jeg stemplet med clear stamp fra Panduro. 
Takk for at du kikket innom. Kanskje du ble inspirert til å lage julekort gjennom hele året også - jeg har hvertfall planer om å gjør det. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din