søndag 24. februar 2019


Ny måned og nytt bidrag for Hverdagsnett.
Denne gangen fikk vi motiv fra The Paper Shelter å leke oss med, og oppgaven var "Bruk en bretteteknikk". 

Jeg valgte å lage et kort som har utgangspunkt i et helt 12x12 ark. Denne bretteteknikken var jeg på et kurs med Kjersti Volla, på Unik Hobby - engang i tiden. Artig kort å lage. 

Motivet er som sagt fra The Paper Shelter, og er fargelagt med Copic. Har brukt en Sharpie penn til å lage snø. Lalaland-treet har fått på seg ett lag snø, med en "snow pen". Snøstjernene kommer fra en MS-punch, og det er også brukt MS-punch på hjørnene. 
Arket kommer fra Kort & Godt. 
Copic farger brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E95, E00
Bukser og hans votter: B97, B93, B91
Hennes votter: V09, V17
Hennes genser: BG49, BG15, BG13, BG11, BG000, BG78
Hennes hår: E29, E25, E23, E53
Hans Lue og jakke: BG78, BG75, BG72, C3, C1
Hans hår: E79, E77, E74, E71
Hund: E29, E25, E21 E04, B97
Kjelke: C6, C4, C3 E29, E25, E21
Bakgrunn laget jeg enkelt med C tusjer - startet med C1 og jobbet meg frem til skygger osv. 
Forsøkte å få et lite inntrykk av en islagt sjø nedenfor fjellet - men er ikke veldig godt synlig egentlig. 
Teksten inni kommer fra Kort & Godt, og You Rock kommer fra et Maja Design kort. 

 Håper du nå stikker innom Hverdagsnett - bloggen og kikker litt rundt. Der ligger det flere inspirasjonsbilder fra de andre i DT teamet. 

Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen en liten hilsen så jeg vet du har vært innom 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din