fredag 14. november 2008

jeg har fått en award


Ingun har gitt meg en award - og det er jo koselig da..Tusen takk:-)

Awarden kom med disse reglene:
De som mottar denne awarden
kan velge om de ønsker å vise den på bloggen sin.

Link da den personen som ga deg den.
Velg 7 blogger du vil gi awarden videre til,
og link disse.
Scroller du litt ned,
finner du mine valg:

1. The winner can put the logo on her/his blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys
you’ve nominated. So,
here it goes!! :

2 kommentarer:

Maya sa...

Tusen tusen takk for awarden,Hilde!
Varme klemmer fra Maya :)

Kirsten Aune sa...

Tusen, tusen takk for awarden, Hilde! Det var veldig koselig!

God klem fra Kirsten

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din