tirsdag 11. november 2008

Shopping

Ja, da har jeg shoppet litt igjen - og har vel bestemt meg for å innføre en shoppestopp. Shoppestopp til jeg har laget 20 kort (adoptert ideen av Lillian). Men ting er bestilt da og må få komme, men fra i dag skal jeg IKKE bestille meg noe mer til min papir-hobby før de 20 kortene er laget..Eneste jeg skal tillate meg å kjøpe om jeg finner det er erstatningsnåler til min papertag - da nåla der er knekt....
Så om noen der ute vet hvor jeg kan få tak i slike nåler - så skrik ut...er snart desperat...
Vel, her er det som har kommet i posten i disse siste dagene...

Klistremerker og en atc-blogg samt noen nåler fra bittelitens lille butikk og flere nåler er bestillt. De var kjempelekre....



Så har det vært salg på Serendipity og da måtte jeg jo fylle oppkvoten med stempler. Mangler kun nå å få de montert...

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din