søndag 26. mai 2019

Konfirmant igjen

Fikk bestilling på ett konfirmasjonskort til jente. 
Hun likte fargene lys rosa, lys blå og gul. Veldig opptatt av katter og fotball. 
Slik ble nå resultatet. 
 Stemplet kommer fra My Besties og er fargelagt med Copics: 
Hud: E21, E11, E95, E00
Rosa på kjolen: R56, R85, R83, R81
Gult på kjole/sko: Y21, Y23, Y26
Blå på kjole: BG72, BG71, BG71 (BG71 er "hjemmelaget")
Hår: E79, E77, E74, E71, E70
Katt: W7, W5, W3
Grå: C3, C1
Blonder, blomster, fjærer, perler og knapper.
Kjære konfirmant er dies fra Papirdesign. Papiret kommer fra Inkido. 
Dette stemplet syns jeg var så flott, så dette kjøpte jeg på treffet, i Sivs hobbybod. Kommer fra Papirdesign.  
På høyre siden er det skrivefelt, og under der skal det påsettes et par fotballer, fra QK for å få inn det jenta holder på med i tillegg til katten. (bildet ble tatt før dette var fikset).
Jeg har egentlig aldri pyntet mye på baksiden av kortet - men ble inspirert av jentene på treffet - kortet får mer helhet (og man slipper jo også så mye pyntepapirrester). 

Tusen takk for titten - legg gjerne igjen en liten hilsen. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din