onsdag 15. mai 2019

Til dåpsbarnet

Fikk bestilling på et dåpskort - ingen spesielle ønsker. 
Så da laget jeg dette kortet med den nydelige babyen fra LaLaLand, fargelagt med Copic.
Copic farger brukt: 
Hud: E11, E21, E95, E00
Hår: E44
Pysj: W5, W3, W2, W1, RW09, RW06, RW04
Bamse: E44, E43, E41, E04
Flaske: E50, E51
Gulvet: E50, E53
Kortet er laget med en brettekant slik at jeg også kunne ha blomster inni kortet uten at det spriker.
Skoen har jeg også fargelagt med Copic før jeg limte sammen for og bakdel på sko.
Har brukt MS punch på hjetekantene.  
Baksiden er også laget på samme måte som de 3 andre sidene - men ikke blomster der. 
Takk for at du er innom og titter - legg gjerne igjen en liten hilsen så jeg vet du har vært innom. 




Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din