torsdag 1. november 2018

Gavetelt

Gavetelt
I bladet Ett trykk (var vel julebladet) fant jeg en mal på dette kule gaveteltet. 
Jeg ønsket å lage det med høstfarger:
Motivet kommer fra Huldra og er fargelagt med Copic. 
Hu jenta her er jo bare så kul.
Tekstene er også fra samme produsent, og samme stempelplate. 
Copic brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E95
Hår: E27, E25, E21
Kjole: YG97, YG93, YG91, YR27, YR24
Himmel: B02, B00
Bakken: E35, E33
Trær (glemte jeg dessverre å skrive ned).

Inni teltet kan man ha en liten pose, clearbag, eller smågodt, eller annen form for pose, med litt småtterier. Fint til en liten vertinnegave eller noe. 
Pyntearket kommer fra Maja Design. 
Teltet har også en innside, med skrivefelt for personlig hilsen til f.eks vertinna. 
Teltet festes sammen med en liten magnet. 

Takk for at du er innom å titter.
Legg gjerne igjen en liten kommentar så vet jeg at du har vært innom. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din