mandag 5. november 2018

Til Kevin

Fikk bestilling på et dåpskort, denne gangen til lille Kevin som skulle døpes 4. november. 
Jeg valgte denne gangen denne søte guttebabyen fra LaLaLand. 
Fargelagt med Copics, selvfølgelig, listet opp hvilke tusjer lenger ned i innlegget. 
Jeg lager stort sett blått til gutter/menn (eller brunt), så denne gangen ble det litt sånn blå-grønt..mer grønt enn blått iallefall. og Grått. 
Jeg har brukt ark fra Maja Design. 
Togdies er fra Amy Design "Daily transport". 
Har brukt Tim Holtz dies til pilene, og Yvonne Creations "wild boys" bokstaver på fronten. 
Perlene kommer fra Melissa Frances, og jeg har brukt Doodlebug paperdoilies. 
Inni her har jeg stemplet med et gammelt Panduro stempel (mener iallefall dette var Panduro, og som alltid, et skrivefelt til en personlig hilsen. 
Copic tusjer brukt: 
Hud: E13, E21, E11, E00, E95
Klær: BG13, BG11, BG10, T5, T4, T2
Bamse: E35, E33, E31, E30 RV85
Hår: E25, E23, E21
Bakke/Gulv: E35, E33, E31
Bakgrunn: T2, T0

Takk for at du titter innom igjen :-)

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din