lørdag 18. august 2018

Kort til en 50 årig musiker

Fikk forespørsel via Facebooksiden min om et kort til en mann som ble 50 år nå nylig. 
Kortet skulle inneholde en 5-6 bilder (noen er tatt av bestilleren, andre er lånt på nettet), det skulle ikke inneholde noen personlig hilsen, ei heller avsender.
Spennende kort-bestilling - men må si jeg måtte tenke meg om litt for å få til alt.
Men, pga fargene i vinglasset og jubileums-banneren, måtte det bli ett gul/brunt/rødt kort. 
 Notene er fra en QK-dies. 
 Innsiden skulle også ha bilder, rocketegn og ikke minst bassen til jubilanten ;-) (noen kjenner den kanskje igjen også). 
Stemplet med "ønsker deg en super dag" kommer fra Kort & Godt. 
Arket er Maja Design
Notelinja er en dies fra Magnolia
 50 år kommer fra Yvonne Creations, Wild Boys. 
 Gratulerer med dagen er dies fra Kort & Godt. 
Rocketegnet er også lånt fra nettet, og printet ut på Copic-papir.
Siste bildet måtte komme på baksiden, og da passet det jo godt å ha på flere noter også. 
Håndlaget av stemplet bruker jeg alltid - så får vi tro at mottaker ikke tror kortet er fra meg, hehe. 

Gratulerer så mye med dagen, du som fylte 50 år. Håper du fikk en fin dag med mange hilsninger fra kjente og ukjente 😉

Takk for at du titter innom. Håper du legger igjen en liten hilsen til meg, så jeg ser at det er du som har vært innom her. Ville satt stor pris på det. 
Fortsatt god sommer. 

1 kommentar:

sisla sa...

Juhuuu, for et tøft kort Hilde. Du får det til :-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din