fredag 25. desember 2015

Rydder opp i kakebake-reolen

Det er jul, snart nyttår, og jeg har funnet ut at jeg må rydde i mine hobbysaker.
Starter derfor i kake-bake hylla, for den har vært ubrukt i flere år tror jeg.
Har ikke tid til å bake til venner og kjente lenger - og ikke lager jeg slike kaker til egne selskaper lenger heller, så jeg tror nok jeg trygt kan selge unna noe av det jeg har.

Alle formene er fra Wilton, og er pent brukt, noen til og med ubrukt.
Jeg tar 100 kr pr stk, og kjøper betaler porto og embalasje (Norgespakke de gangene det kan brukes).

Først ut er en kakeform som lager 3-D kjoler til små barbiedukker.
Den er ca 6 cm dyp og som du ser, kan man lage 4 stk kjoler samtidig.
Bildet er hentet fra Wilton

Svampebob firkant! 
Scoobidoooooo 

Gresskar til halloween 
 Simpson
 Brannbil
 Carebear
 Marihøne
Kylling til påske.

Førstemann til mølla får tilslaget.
Kjøper skal betale innen få dager etter at det er avtalt, hvis ikke vil den bli solgt til nestemann på lista. Dette fordi sist jeg la ut noe til salgs, så var det noen som skulle ha, men de har enda ikke betalt, og dermed ligger pakka her ferdig pakket osv enda.

Send meg en mail hvis du ønsker å kjøpe noe, mailadresse HER

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din