onsdag 13. januar 2016

Dame-kort







Nytt år, nye muligheter til å lage kort. Håper jeg får brukt hobbyrommet mitt litt mer i år, enn jeg har gjort de foregående årene.
Blitt bedre på shopping enn produksjon i alle fall.

Men, det har da blitt et kort i alle fall. Ingen spesielle mottakere - så dette selges gjerne om noen trenger kort ;-)

Ladypower?
Fant meg ark jeg ville bruke, før jeg fargela motivet med Copic. Syns det ble helt fint med MS Circle edg punch her - i mangel på kakeservietter (doiles heter det vel på scrapping-språk?). Jeg brukte den minste punchemulighet, og syns den ble kanskje litt stor, så, skulle ønske det gikk å lage dem enda mindre også.
Pyntet med blonder, blomster og bånd, og satte også på en sommerfugl-diecut da dama ser litt sommerlig ut i sitt skjørt og forkle :-) 


Utstyr som er brukt:
Papir:
Bazzill
Pion: Silent night/lillies
Fabscraps: I belive

Pynt:

Martha Stewart: Circle edge punch - floral web
Joanna Sheen: butterfly flourish
Stampin up punch - (som teksten er stemplet på)
Bånd
Papirblomster fra forskjellige steder
Papirblader
Halvperler


Stempel:
Kenny K.
Norsk stempelblad (tekst)

Blekk:
Memento: espresso truffle
Distress: Peeled paint


Copics:
Hud- E 11-21-95-93-00-000
Skjørt/skjort: V28-25-22-20
Øyer: B95-93-91
Hår og sko: E47-44-43-41
Forkle: G28-24-21-20
Rundt motivet: C3-1

1 kommentar:

sisla sa...

Nydelig kort. Skikkelig flink å fargelegge og pynte kort ;-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din