fredag 18. desember 2015

Melkehjerte-esker.

 
Jeg har laget melkehjerte-esker med julekort på i gave til mine kollegaer på kontoret. Dette stemplet er fra North star stamp
Malen fant jeg hos Marianne 
Eneste forskjellen jeg gjorde er at jeg brukte tykkere plater som bunn og lokk på selve esken, slik at den blir mye mer stødig.
Kort-malen har jeg fra et kurs jeg var på Bikuben i høst. Kurset var med Elisabeth Elton, hun lager jo så nydelige kort og er bare helt fabelaktig på fargelegging med Copics
Kortet vi der lagde var dette:
 Så har jeg jo da laget kort i samme mal som kurs-kortet, bare med andre motiver (men samme farger). Til og med samme papir ble brukt - men annen dies da. Dette er orginal-kortet da - med stempel fra Magnolia.

Det så ut til at mine kollegaer ble godt fornøyde med eskene sine, så da er jeg også fornøyd :-)
Det som her er brukt:
Copic:
Hud: E13-11-21-000
Hår: E49-44-43-41
Rødt: 37-35-32-30
Rosa: R22-20 W1, RV11
Skygger på snømann og rundt motiv: W5-3-1-00
Grønn: YG97-95-93

Dies:
Spellbinder
Joanna Sheen
Martha Stewart
Stampin up
Quick cuts
+ukjent snowflake dies

Papir:
Bazzill
Studio light - Scandinavian Winter

Ellers:
papirblomster
Brads
charms
halvperler

Stempler:
 Nisse og snømann fra North Star Design
Jenter fra Magnolia
Tekst fra Norsk stempelblad


1 kommentar:

Kristina sa...

Å disse var rett og slett nydelige. Kjempemoro at du ville levere enda et bidrag til North Star Designs utfordring. Håper vi får se flere av dine bidrag.

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din