mandag 2. mars 2009

Grimase

Skissekampen på dinhobby.no forum holder fremdeles på. En ny skisse hver uke. I dag fikk jeg laget siste ukes LO, med frist i dag - så det ble litt hurten og sturten-jobb, men jeg ble fornøyd jeg...
Føler kanskje at jeg overdrev litt med halvperlene, men hun berta på bildet kunne nok tenke seg enda mere glitter og stas, hehe....
Har brukt bazzill og pynteark, halvperler og slike roser..
Blomst som er satt sammen av flere forskjellige blomster, og så har jeg hatt i glitterlim i blomsten...

6 kommentarer:

pia iris sa...

kjempefin og nydelige farger

May-Bente sa...

Mysa litt på siden din ikveld, mye fint. Dette var en Kjempe flott Lo med et herlig bilde!!

Takk for titten!

Britt Torunn sa...

Flott LO du har laget!

Maya sa...

Så mye lekkert du har laget siden sist jeg var innom,Hilde!
Kakene dine er bare sååå lekre!! *nam-nam*
Og nyydelige kort også :)
Go`klem fra Maya

Anette sa...

Hei Hilde.
Denne Lo'en var kjempeflott! Det bildet var bare sååå stilig :)
Jeg har en award til deg i bloggen min - jeg syns du lager kjempemasse flott, og setter pris på vennskapet vårt!!

Agnetha sa...

Denne er bare så fin og i så herlige farger. Morsomt bilde!
I bloggen min ligger det en award til deg ;)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din