søndag 13. mai 2012

Jentekort

Har laget et kort til en kollega, som fikk en utmerkelse på jobben.
En ABCD pris - above and beyond call of duty og det var jo verdt en feiring med kake, blomst og et kort.

Kjempeflott jobbet Tonje :-)




Kortet er laget av bazzill. Magnoliajenta er malt med distress. Blomster og bånd, litt perler og sommerfugler. Stempeltekst, og rupbontekst.
Innsiden er forsovidt enkel, med litt blomster og sommerfugler. Før jeg leverte den kuttet jeg også bokstaver med QK- ABCD som ble limt under gratulasjons-stempelet. Kuttet ut rammer med Spellbinders


Både jenta og sirkelen er limt med 3D puter for å få en litt høyde på kortet.

Materialer:
Bazzill
Stempel: Magnolia +  norsk tekst (fra vet ikke hvor)
Distress refill
Glitterlim
Blomster og blader
Sommerfugler fra Karen Marie Klip
Pynteark fra Fairy FLora
blomsterperler.
Rubons  - "glede"
Spellbinders til rammene.
3D puter

1 kommentar:

RigmorNY sa...

Jeg har invitert deg til Blogawards. Du kan gå inn på bloggen min å se hvordan det funker. Klem og god helg fra meg.

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din