søndag 4. oktober 2009

Eske

Mandag 28. september var jeg på Unik Hobby på kurs med Kirsten Aune for å lære å lage en av hennes lekre esker.
Denne esken er bare så nydelig i virkelig, og det er vanskelig å ta bilder for en som ikke er proff, for å vise hvor lekker den egentlig er.
Esken er laget i Bazzill, og med pyntepapir som jeg da ikke heftet meg ved navnet. Det er brettet og skjært og limt og ser da slik ut.
Esken innehar 3 stk skuffer. 2 små - i størrelse litt større enn en fyrstikk-eske, og en stor, som da går under hele kortet som er da 14x14 stort. Håndtakene (glemte å ta bilde av dem) er splittbinders.

Oppå esken er det et kort, og det vil jeg pynte og ordne ferdig når jeg vet hvem mottakeren blir.
Det hele er da pyntet med bånd - fikk hjelp og bra tips av Kirsten for å lage en flott sløyfe. Blomster, mullberry, blader og kvister. Samt litt glitter -syns ikke noe særlig på bildet. Motivet er fargelagt med Distress reinkers.
På sløyfa er det knytt på en liten krympeplast-bit med julehilsen, stempel fra Ett trykk.


Tusen takk for et flott kurs. Kan garantert love at det vil bli flere slike esker ja.

7 kommentarer:

pia iris sa...

hjelpes meg Hilde, den så griselekker ut.
og jeg vet at det vi lager aldri blir rett gjengitt på bilder, så jeg kan bare tenke meg hvor lekker denne er i virkeligheten. sikkert masse arbeid med den og.

Anne sa...

Ååå, den var nyyydelig!! Og flotte bilder :-)

Nå er det snart treff, Hilde, jeg gleder meg masse og det blir kjempehyggelig å treffe deg igjen!

Elins Cards and other handscrafts sa...

Wow.. Den var nydelig Hilde.
Så artig å være med på kurs når man lærer så fine ting ;o)

Sandra sa...

for et vannvittig stykke arbeid ! Den som får en slik vil føle seg veldig spesiell, det er iallfall sikkert! noe så nydelig :) Liker veldig godt fargene du har brukt også ;)

Pia sa...

såååå lækkert julekort i skønne farver

Unnis Hobbyrom sa...

Knallflott eske, nydelige farger du har brukt :)

Trine Lise sa...

Denne var det noe kjent med :-) Det ferdige resultatet ditt ble lekkert.

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din