lørdag 27. desember 2008

Gaver..

Jeg fikk 3 stk julegaver av damene på de forumene jeg er med på...
Fikk en handlebag av Scoobie - den tok jeg ikke bilde av..Tusen takk Scoobie.
Og så fikk jeg dette av bente78 på glitter og stas-forumet:
Masse snadder her. Bling, og nåler, og glansbilder. Knapper og servietter og slike metall-dingser.Blomster og blonder. og så var det med noe jeg ikke helt hva er enda - må kikke litt på det først...Tusen takk Bente:-)
I tillegg til å få alt dette ble jeg jo da trekt ut på Scrappehuset og vant nåler som Bente har laget: Dårlig bilde men man ser jo nålene..kjempeflotte...Tusen takk Bente:-)

Så fikk jeg en meget overraskende gave. Jeg fikk en hvit A4-konvolutt ei stund før jul. På den sto det navnet og adressen til meg - og avsender var: venner fra dinhobby. Og så sto det på alle kanter: må ikke åpnes før den 24. desember....
Og det klarte jeg - såvidt, hehe...

Åpnet konvolutten og gjett hva det var - jo en innpakke, med en slik lapp på:
For noen luringer tenkte jeg og rev av dette papiret, og hva finner jeg der:

Hehe, og i og med at jeg måtte bevise at kl var over 17 - så måtte jeg ta bilde med kl...selv om dette da er en "vanlig" klokke og ikke digital så ble det slik...men kl var altså 18.50...
Rev av dette papiret, og da var det nok en innpakking, men her sto det da en "vanlig" til og fra lapp...til Hilde fra Tanja og Marylou (på dinhobby). Og inni var dette:

Og hva passer vel bedre enn dette nå som jeg har begynt å bruke symaskina mi...håper å få masse tid etter jul/over nyttår til å sy og kose meg...
Tusen tusen takk Tanja og Marylou
I tillegg til alt dette var jeg også med på advents-kalender hos dinhobby. Og fikk dette av - ja, også det var Tanja.
Nydelige grytekluter, stoff, sytråd, og et oppskriftshefte, samt et kort..:Tusen takk for dette også Tanja..

3 kommentarer:

Irene sa...

Jentene vet å tøyse med deg! Flotte gaver du fikk!

Tanja sa...

Håper du kan nyttiggjøre deg det du fikk! (...og fin link...)

Anonym sa...

Heldig du som fikk det heftet..

Birgit

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din