tirsdag 15. september 2020

Kjære brudepar

 Fikk bestilling på et bryllupskort. Det skulle være litt sånn "cruise i middelhavet"-inspirert. 

Dette var et kort jeg brukte litt ekstra tid på - mye til tenking for å finne ut hvordan jeg skulle gjøre dette, så på fargeleggingen. 

Laget ett clean&simple card, mye fargelegging og motiv, lite pynt.

Pyntet også konvolutten med ett stempel fra Kort & Godt. 

Motivet er stemplet med Lalaland og er fargelagt med Copic farger. Brukte jeg maskeringsmetode for å få gutten stående tett inntill - litt bak jenat.

Palmen fant jeg på Google, printet ut og tegnet på motivet med blyant, på rettsiden og "vrang-siden" og vips fikk jeg omrammingen av paret. Også dette er fargelagt med Copic. 

Bakgrunnen er fargelagt med Ink on 3.

For å få litt følelse av sand på motivet har jeg brukt Gesso clear og mikroperler. 
pyntet ellers med skjell, blomster og ikke minst en delfin da.

Kjære brudepar kommer fra Ppapirdesign. 

Midt inni kortet er en pengelomme, da brudeparetes gaveønsker var bidrag til en tur til Caribien. 

Teksten er fra Kort & Godt. 
Brudeparet i bil er en dies. 
"Sand" også i skjell/blomsterpynten. 
Copic farger brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E05, E08
Hår - jenta: E57, E53, E51
Hår - han: E29, E27, E25, E23, E21
Kjole/topp/blomst/slips/sko: E39, E27, E35
Dress: C9, C6, C4, C2, C00
Palmer: E29, E27, E25, E23, E21 (det grønne har jeg glemt å skrive ned). 

Takk for at du titter innom. 
Blir veldig glad for en liten hilsen. 



'


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din