lørdag 19. september 2020

30 år

Min kollega trengte ett kort igjen, til søstera som ble 30 år for en kort tid tilbake. 
Så laget et kort med den nye Studio-light diesen min. 
Stemplet er fra Stamping Bella og er fargelagt med Copic. 
Arket er fra Maja Design. 
Hud: E13, E11 E21, E00, E95
Hår: E55, E53, E51 + E29, E27, E25, E79
Kjole 1: R85, R83, R81, R89 + hvit gelpenner i forskjellige størrelser.
Kjole 2: R35, R37, R39, T9 + hvit gelpenner i forskjellige størrelser. 

Baksiden har motiv fra Magnolia, fargelagt med de samme farger som er brukt på det andre motivet. 
Tekststemplene er fra Kort & Godt. 

Et artig kort og lage - og til tross for 6 sider å kle/pynte, så er ikke kortet noe større enn ett vanlig kort. 
Jeg har satt bånd i sidene slik at det kan knytes sammen, da det fort spriker litt. 

Takk for at du titter innom.
Blir veldig glad for en hilsen :-)



 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din