onsdag 23. september 2020

God bedring

DT hverdagsnett:

Reklame - sponset stempel. 

Ny måned, nytt bidrat som DT hos Hverdagsnett. 
Denne gangen har vi mottatt stempel fra Doctor Digi og passer jo utrolig bra i denne tiden vi nå har vært igjennom, med mye sykdom, mye håndsprit og ikke minst munnbind. 
Oppdraget var å lage et kort som passet til sykdom/god bedring. 

Jeg syns denne karen her var kjempekul. Fargelagt med Copic, og arkene er fra den nye kolleksjonen til Maja Design. Ikke så ofte jeg fargelegger eller lager kort i grønt, så morsomt å få brukt noen av de andre fargene enn de jeg pleier å bruke. 
Stemplet med plaster er fra Papirdesign

Hud: E11, E21, E95, E00
SKjorte: YG99, YG97, YG95, YG93
Shorts/munnbind: BG78, BG75, BG72
Sko: E79, E77, E74, E71
Hansker: E53, E51, E50
Spritdispenser: BG75, BG72, C4, C2
Teksten kommer fra Papir-design 
Klypa er egentlig en slik til gardiner - denne har jeg fargelagt med alkoholblekk: Mushrom. 
glasset er fylt med hakket drops. 
Innsiden har stempel fra Papirdesign. Og ett skrivefelt skal jo til. 
Man må vel nesten si at jeg håper jeg aldri trenger å bruke dette kortet - hehe. 
Takk for at du titter innom. 
Blir veldig glad for en hilsen. 

 

1 kommentar:

Sivic sa...

Kult motiv og flott kort!

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din