lørdag 21. juli 2018

En cupcake til nettopp deg :-)

I dag er det min tur å blogge for Copic-bloggen igjen. En liten stund siden sist, men det er sommer, folk (også jeg) er på ferie, det er sol - mye mye sol (hvertfall på Østlandet) og veldig liten tid brukes (for mitt vedkommende hvertfall) på hobbyrommet med fargelegging og kort-laging. 
Sommeren er som oftest kort, og man må nyte hver eneste dag som solen skinner. 

I dag legger jeg ut et kort jeg har laget etter ett nettkurs hos Kit & Clowder. Stemplet er et digistempel fra Di`s digistamp. 
 Har laget en tag som man kan stemple på egnet tekst når man vet hvem mottakeren er. 
 Har selvfølgelig brukt Copic for å fargelegge med, lister opp fargene nederst i innlegget. 
Pyntearket kommer fra Maja Design, og dies som er brukt kommer fra Tim Holtz (tag), Papirdesign (gratulerer), og hjørneswirlen vet jeg ikke hvor kommer fra. Kjøpt den brukt. 

Fargene: 
Bånd/Icing: RV00, RV11, RV32, RV34
Kake: E31, E33, E35, E57
Muffinsformen/Papiret. RV63, RV66, RV69
Kirsebær: R30, R32, R35, R56, R39, RV99
Jordbær: YR31, R32, R35, R37, R39
Blader:G14, G17, G99
Mus. E31, E33, E35, RV00, RV11, E50, E53
Bakken: E50, E31, E33
Bakgrunn: B000+Blender
Hvit penn

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din