torsdag 5. april 2018

Påskehilsen til kollegaene på kontoret

Rett før påske fant jeg på at jeg måtte lage en liten påskehilsen til de på kontoret på jobb.
Jeg fikk jo en julestjerne av de til jul - uten at jeg hadde noe til dem - så da passet det bra å lage et lite påskekort som ble gitt sammen med et lite påskeegg med litt godterier oppi. 
Kortet måler kun 10x10 cm. 
Stemplet er et klossestempel og kommer fra Suzy`s Zoo. En skikkelig sjarmør av en kylling. 
Fargelagt med Copic: 
Kyllingen: Y15, Y17, Y19, YR23
Stilken: G24, YG03
Blomsten: R32, R25, R37
Bakgrunn/gulv: C3, B000+blender.
Arket kommer fra Papirdesign og har motiv av påskeliljer. 
Teksten på utsiden kommer fra Kort&Godt, mens innsiden er fra Papirdesign. 
Dies er fra Wish. 

Håper alle hadde en strålende flott påske i år, med masse sol, kvikklunch og appelsiner. Det hadde hvertfall jeg. 

Takk for at du er innom bloggen å titter, legg gjerne igjen en liten hilsen, så jeg ser du har vært her.
Vi sees :-)

3 kommentarer:

sisla sa...

Så kjekt å få slike kort til påske med noe godt ved siden av. Blir i godt humør av påskekyllingen og fargene du har brukt :-)

Papir og fargeglede sa...

Oi- så mange du har laget. Kjempesøte :-)

Elins Cards and other handscrafts sa...

Så koselig en hilsen til de på jobb da ♥
Herlige kort Hilde :)
xx Elin

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din