søndag 18. mars 2018

Til mor

2. søndag i februar var det morsdag, og da må jo mor få en liten oppmerksomhet. 
I år laget jeg en melkehjerte eske med ei Magnolia mini-jente på. Sjokolade er jo alltid godt, så :-)

Malen på den fant jeg hos Mariannes papirverden.
Arkene kommer fra Graphic 45. 
Stempler fra Magnolia og Kort og Godt
Dies: Spellbinders, Wish, QK, Joanna Sheen
Punch: MS
Kantet med Distress: Dusty Concord
Jeg bare digger denne hjerte-diesen, kjøpt hos Wish. Den er så lekker. 

Fargene jeg har brukt: 
Hud: E21-11-00-95
Hår og sko: E29-25-21
Jakke/sløyfer/blomster: V17-15-12
Bluse og blader: G24-20, YG03
Rundt motivet: C3

Med dette kortet deltar jeg i Scrappelyst sin utfordring: farger
Takk for at du titter innom :-)

2 kommentarer:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Så flott en sjokolade eske Hilde ♥

Hege sa...

Så nydelig melkehjerteboks.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din