torsdag 22. mars 2018

Kort til jente/dame

Jeg har laget et bursdagskort som går til jente/dame. Hadde ingen spesiell mottaker i tankene når jeg laget dette kortet. Slike kort, uten mottaker, syns jeg er litt vanskeligere å lage. Har man en spesiell i tankene når man lager kort, kan man alltids flette inn noe som mottaker liker/driver med. 
Men, jeg ble fornøyd med dette kortet, så får jeg håpe det dukker opp en mottaker etter hvert. 
Stemplet på motivet er fra Staurated Canary og er fargelagt med Copic. 
Hud: E11-E21-E00-E95
Kjole/sløyfe: V99-V95-V93-V91, V28, V25, V22-V20
Hår og sko: 100-C9-C7-C3-C1
Øyne: B95-B93-B91

Jeg har brukt dies fra Spellbinders og fra Dixi Craft
Og en skisse på selve kortet fant jeg på Pinterest. 
Innsiden er som vanlig laget på samme måte som utsiden, bare speilvending. Og også med et skrivefelt for en personlig hilsen. 

Takk for at du titter innom bloggen min. Gi meg gjerne en liten hilsen/kommentar så jeg ser du har vært innom, så stikker jeg innom bloggen din også. 

Ha en strålende flott dag/kveld videre. 



2 kommentarer:

sisla sa...

Herregud så mye fint du lager for tiden. Får skikkelig inspirasjon av å se disse herlige kortene. Ha en fin påskefeiring :-)

Hildes kort sa...

Takk skal du ha. Så bra jeg kan gi deg inspirasjon👍
God påske til deg og dine også🐣

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din