torsdag 15. mars 2018

Jentekort i turkis

CMN #95 Moodboard mars. 

Mars er kommet og det er klart for en ny utfordring hos CopicMarkerNorge bloggen. 
Det jeg ble inspirert av denne gangen var fargen - turkis. 
Jeg har derfor laget dette jentekortet.
Ser det er bra jeg snart skal på "foldekurs" på Bikuben😋
Jenta kommer fra Saturated Canary og er fargelagt med følgende Copic farger: 
Hud: E21-E11-E00-E000-E93
Kjole: BG07-BG05-BG02-BG000
Fargene til skoa og kaninen har jeg dessverre klart å legge tilbake på plass uten å skrive ned. Men, skoa er i alle fall farget med W. 
#-stemplene er bare så kule da. De står på ønskelisten min - disse 2 har jeg fått låne av ei venninne. 
Innsiden er som vanlig laget med samme skisse oppsett som på fremsiden. 
Her har jeg laget et skrivefelt på høyre side, og feltet på venstre side skal få ett tekststempel når jeg vet hvem mottaker blir. 
Kanskje blir det en konfirmant, eller kanskje til en bursdag. Vi får se. 

Takk for at du titter innom. 
Håper du også vil delta på utfordringen :-)

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din