onsdag 21. oktober 2015

Smykkeskrin

Jeg fikk se at noen laget seg smykkeskrin ut av en Pringles boks. Syns de var så utrolig flotte, så jeg måtte jo bare prøve meg på dette. 
Utrolig mye lim og klin, men du så morsomt det var. 
Det første jeg gjorde var å skjære av et par-tre cm på hver side - skjærte av bunn og topp. 
Sprettet den opp på langs, og laget en score-linje på motsatt side av åpningen, slik at den kunne åpnes.
Pusset litt på kantene.  
Det neste var å lage nye sirkler (brukte spellbinders). 3 stk litt tykkere kartong + en pynteark sirkel og limte alle 4 sammen, og halvparten av sirkelen limes fast i det som skal bli bunnen, på begge sider selvfølgelig.  
På med pynteark og føtter under. Da har jeg brukt Tim Holtz fasternes (eller hva de heter). 4 stk slik at den står stødig på bordet. På med blomder og perler. 
Klippet til et tøystykke, og 2 stk sirkler med spellbinders, som jeg limte fast inni Pringelsboksen. Satte på et bånd, så man enkelt kan åpne esken 
På med blomster og pynt sånn generelt. 
Syns esken ble flott, og jeg ble utrolig fornøyd med resultatet. 
Takker for at du er inne og titter og blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar til meg.


Legger ved link til videoen jeg brukte for å lage denne.


1 kommentar:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Herlig..... Den så nydelig ut og så morsomt å prøve noe nytt :)
Flink du Hilde ♥

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din