søndag 2. februar 2014

Har vært på treff

Lørdag var det treff igjen hos Unik hobby på Hamar.
Disse lørdagstreffene er veldig hyggelig. Mange kjekke damer som er med der, og det er kaker og kaffe (tror man har med kake litt på omgang kanskje), og hver gang så langt har det også vært et minikurs med Kjersti Volla. Hun lager jo de mest fabelaktige kreasjoner, så en tur i hennes blogg er iallefall lurt. 

På mandag skulle jeg vært på et fargeleggings kurs (Copic) med Kjersti, på Unik hobby, men så ble jeg desverre syk, så derfor fikk jeg kurspakken på mandag. SÅ det var den jeg satt å fiklet med. 
Dette er da en fargebok. Her inne er det masser av ark (og med mulighet for påfyll), så har man mange forskjellige fargekoder/kombinasjoner. Da blir det enklere for en som er veldig nybegynner på dette med fargelegging enda å se hvordan man skal gjøre det, og hvilke farger som passer sammen.
 
Her er kun 1 av alle arkene inni. Denne viser hvordan fargekombinasjon til hår kan være. Så må jeg bare fylle inn etterhvert som jeg lærer meg mer, prøver mer osv. 

På minikurset lærte vi hvordan vi lager denne nusselige lille veska. 
Den er jo bare så flott, og så enkel å lage utfra en mal vi fikk, at det er fort gjort å "smelle igang" denne hvis man skal reise på besøk til noen og vil ha med seg en liten vertinnegave.  


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din