lørdag 8. februar 2014

Småvesker

For en god tid siden, lovet jeg mine kolleger  en  premie, om de sto på i en kampanje. Lovet de en liten premie, og ikke en stor flott en ;-)
Da det når har gått stygglang tid, var det vel på tide å "snekre" sammen noe til dem. 

Da jeg lærte denne flotte veska på et treff på Unik Hobby, av Kjersti Volla, måtte jeg jo lage flere av dem, så da passet det veldig flott å kunne lage disse til mine kolleger. 
Fylte de med små hjertesjokolader og Marianne-drops. 
Og alle ble glade :-)
Små vesker klippet ut med mal, satt sammen med bånd og en liten pyntecharm hører jo til, sammen med tekst-tagen.  

Stempler fra Ett trykk

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din