mandag 1. april 2013

Buzzador



Jeg har nok engang fått være med på Buzzador sin kampanje. Denne gangen er det ORAL-B-Pro med tannkrem.

Jeg mottok da 2 tuber med tannkrem til meg, og en haug med små nusselige tannkremtuber, som jeg har gitt ut til venner og kollegaer.
Ga også med en brosjyre og et lite kort med en epost-adresse. Nå har jeg ikke fått veldig mange tilbakemeldinger om at de som mottok disse tannkremtubene har vært inne å bekreftet dette, men håper at om dere ser dette blogg-innlegget, så kanskje dere går på nettet og svarer på spørsmålene...

For å bli buzzador, send meg en epost-så skal jeg verve dere.... Her kommer det stadig kampanjer som vi kan få være med på...


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din