mandag 25. mars 2013

Kort til en kollega

Fikk forespørsel fra sjefen om jeg kunne lage et kort til en av våre kollegaer som slutter i jobben på onsdag. Og da klarte jeg ikke si nei til det vettu.

Lagde et kort i vintage-stil denne gangen. Med fargene grønn og oransje - hvis det er lov i vintage da.

Selve kortet er bazzill. Den oransje kartongen er Tim Holtz sin kartong. Jeg har brukt osteklut både utenpå og inni, samt litt "gammelt" avispapir som jeg kantet med Distress.
Farget litt med distress på selve jenta også, som er klippet ut av et klippark fra Pion (tror jeg).
Blomster , sløyfer og litt bling hører jo med, også blomstene har fått et lite strøk av oransje distress.
Blomstene litt nærmere - kantet/farget med distress.

Innsiden har fått 2 skrive-plasser. En for at sjefen skal få skrive på hilsningen, og en for alle oss å skrive under på.

Lykke til i videre jobb, Kari:)


1 kommentar:

Anne sa...

Så nydelig kort, da :-) Flotte detaljer, og ostekluten gjorde seg veldig fint!

Klem :-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din