søndag 24. mars 2013

Påskehilsen

Tenkte å lage en liten påskehilsen til mine gode kollegaer på kontoret. En liten hilsen, og en liten sjokoladebit, bare for å vise at jeg setter pris på at de alle er der, og for at de gjør jobben min til det den er.
 
Har laget ei sjokolademappe, som jeg deltar i utfordringer:
Card and scrap - påske
 
 
Mappen er laget i bazzill, med pynteark fra Pion "Ranunkel- til mor".
 
Tilda med lam (passer jo bra nå i påsken :-) ) er fargelagt med Promarker og stanset ut med Spellbinder. Ei lita sløyfe er limt på som ekstra pynt.
Egentlig er det magnet under, for åpning og stenging, men når jeg hadde hatt på pynteark og diversen, virket ikke magneten igjennom alle lagene, så derfor har jeg hatt på bånd under, slik at man kan knytte igjen.

Blomster må man ha - her er det flere forskjellige blomster og fjær som er satt sammen i en bitteliten oppsats.
 
Åpnet opp, så er det en liten "ville bare gi deg en liten klem" samt en kvikk-lunch og et kort/tag med en personlig hilsen på. Pyntet med Magnolia dies og blomster, samt fjær. Bokstavene er fra QK , trykket ut med tang.

Her er alle delene på påskemappa.


Slik ser mappa ut fra siden av. Her er det evt plass til flere kort inni, for hele mappa måler 15x13 cm.

Baksiden er meget enkel, som vanlig.

Her er alle 4 stk.
takk for at du titter, og ikke minst takk til deg som skriver igjen en liten kommentar:-)

God Påske

4 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Wooow, den var skikkelig lekker og heldige dei som får :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Card and Scrap

Hjørdis sa...

Det var en god ide og rigtig sød tanke !
1000 tak for dit bidrag i vores påskeudfordring på Card and scrap..

Hjørdis
DT :0)

majsan sa...

Super flotte kort. . Takk for deltagelsen i Card and Scrap sin utfordring!
Klem Maria

Anne sa...

Så snill kollega du er, da! Så omtenksomt, og veldig flott utført også :-)

Ha en flott påskeuke!

Klem :-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din