onsdag 28. desember 2011

God jul

Jeg vil ønske alle en fortsatt god romjul, og et kjempeflott nytt hobbyår.


Dette året har jeg ikke laget mye, men satser og håper på at jeg får bedre inspirasjon og ikke minst lyst og tid til å sitte mer på hobbyrommet.

Rakk ikke engang å lage julekort til årets sending, men satser hardere neste år.


Har masser av papir og utstyr som må brukes opp nå, så fra nyttår setter jeg igang en shoppestopp, til iallefall 20 kort. (ohoi, det var vel ikke så mye jeg klarte å lage dette året men..hehe).

Så da får jeg ha nedtelling her inne....




Og først ut skal jeg prøve meg på denne skissen som jeg fant hos mariascrap.... nå har jeg juleferie, så kanskje kanskje jeg får til litt i morgen...

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din