tirsdag 20. desember 2011

Adventskort

Jeg har ikke laget mange kort i år, men har jo et håp om at jeg får mer inspirasjon og lyst til å holde på neste år. Her er iallefall ett adventskort jeg laget for en god stund siden, som et del av kort og scrappingteamet på dinhobby, som desverre er lagt ned for tiden pga manglende deltagelse.



Blomsteroppsatsen min..hehe..syns det er morsomt å sette opp slike oppsatser på kortet, men kortene blir jo veien veldig også, og det blir en formue i porto om man sender. Men du så koselig det er å få sendt noen julekort, og ikke minst å få kort som andre har laget. Desverre ble det ikke sendt noen kort i år, men satser på at 2012 blir et bedre år.

Innsiden ble egentlig veldig "rotet" selv om jeg ikke har noe der. Men pga mønsterarket så ble det litt mye. Men, det får så være.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din