lørdag 15. august 2009

Litt nytt igjen....

Jeg har ikke laget mange kort i sommer. Nesten helt flaut å ha så mye utstyr og ikke få laget noen kort eller annet som kan brukes...Men jeg skylder på at jeg har hatt masser av jobb og gjøre, og tiden fremover ser også ut til å bli full med nesten 100% jobb og skole i tillegg...
Men jeg har da iallefall fått laget noen få:

Et jentekort - for snart begynner skolen igjen, og det blir som regel noen bursdager.
Innsiden er også litt enkelt pyntet med stempel-swirler og en liten tekst.
Baksiden. Her har jeg hengt på navnet mitt med papertagger fra around the block. Litt morsomt at den dingler på baksiden..
Har laget et bryllupskort til en turnus-lege ved legesenteret der jeg jobber. Hun har bryllupsfesten i dag (gratulerer til Jenny og Phu). Kortet er liftet av et kort på Et trykk.
Har laget det enkelt inni, og også laget en enkel liten lomme som vi har lagt et gavekort hos Tilbors oppi. Håper de liker gaven.

Laget også et enkelt guttekort - bare for å ha gjordt det. Og det forsvant i dag da sønnen dro i taco-film-bursdag til Henrik.
Enkelt laget inni med stempler...

5 kommentarer:

Benedicte sa...

hei på deg, Hilde! klart du kan få målene på serviett-esken :-)
lenge er 19,5 cm preget på 17 cm
bredde er 40,5 cm
den er preget på 2,5 - 19,5 - 22-39 cm.
phhuu!
måtte til med meterstokk og kalkulator eg no... ( hadde jo selvfølgelig ikke skrevet opp målene...( har kjøpt store ark på panduro. tror de er 40 *70cm eller noe sånt...)
så selve esken blir 17*17 cm, og 2,5 cm "tjukk"

håper eg har klart å forklare det til deg :-)
ha en fortsatt fin lørdag.

klem fra Benedicte

Pia sa...

rigtig nydelige kort du har lavet og et herligt motiv

Elins Cards and other handscrafts sa...

Se der ja.. du har da gjort litt i sommer du og ;o)
Og nå får du skylda for at jeg kommer etter i denne papirverden også.. Ett virus du sendte over tenker jeg ja :D
Lykke til med skolegangen Hilde.. Spennende å bli skolejente igjen.

Grete sa...

Fine kort du har laget. Likte spesielt godt jentekortet!
... og - tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!!

Maya sa...

Herlige kort,Hilde!!
Likte godt fargene og layouten på det første,så herlig!

Når du får bedre tid igjen,så kommer nok lyst og inspirasjonen tilbake!!
Klem fra Maya:)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din