søndag 7. juni 2009

Konfirmasjonskaker

Tiden går så utrolig fort for meg om dagen. Og derfor har jeg heller ikke fått lagt inn noe særlig av det jeg har gjordt.
Men, jeg har gjordt litt forskjellig da - og det meste har jo da med konfirmasjon og gjøre - og da innen kaker.

Først ut er en marsipankake, som da er laget som en lap-top. Fyllt med jordbær og vaniliekrem. Og konfirmanten selv var strålende fornøyd med denne:-)
Tastaturet og musa er laget i marsipan, mens skjermen er laget i blomsterpasta og malt på med wilton-farge. (jeg hadde bestilt skrivepenner fra en norsk nettbutikk - i god tid førut - men enda så klarte de da ikke å sende meg disse slik at de var hos meg en uke etter denne konfirmasjonen..ble litt sur da ja..)

Neste kake er også marsipan, da med bringebær og vaniliekrem. Laget kirke i blomsterpasta og ellers er alt det andre marsipan.

Fjern formatering fra utvalget Blå rose og cala-liljer med spiselig glitter.
Lys ferskenfarget rose med glitter (syns litt dårlig på bildet), samt små stjerneblomster laget med en slik punch.. husker ikke navnet akkurat nå..

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din