mandag 15. juni 2009

Flere bestillingskort

Noen ganger er jeg flink til å legge ut alt med engang, mens andre ganger er det noe som blir liggende igjen..Sånn var det denne gangen...her er et par kort jeg har glemt å legge ut:

Har "liftet" noen på dette kortet - iallefall oppsettet, men hvem det var, det klarer jeg da ikke å huske.
Bånd og pyntenåler.....(ser jo ut som om dama har stempel under nesen, men det er da altså dato-stempel fra kameraet mitt...hehe..
Blomster og bling-bling...
Innsiden er også pyntet med papir, blomster og bling.
Også baksiden har fått samme "stil".

Konfirmasjonskort til en som har lastebil-dilla - og det må vist nok være volvo også. Så da passet det jo bra å printe ut dette bilde fra nettet da - som jeg fant inne på et bil-forum..
Konfirmanten ble fornøyd..

Åpnet så blir kortet ganske langt - og de fikk da god plass til å skrive hilsninger..

1 kommentar:

Anne sa...

Så herlige kort! Nydelige farger og flott oppsett på kortene dine. Du er sannlig like flink med papir som med kaker, du, og det sier ikke lite!!

Klem fra Anne

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din