tirsdag 12. mai 2009

Siste kort i dag

Det ble et kort til i dag. Et kort jeg har liftet - men å huske navn på den jeg har liftet, vel, det klarer jeg ikke....
Mullberryblomsten er limt oppe en annen hvit blomst som jeg sprayet med glimmer-mist. er jo så man kan se at det glinser litt...dårlig bilde men..
Innsiden er pyntet opp med en gratulasjonshilsen som kan brukes til de fleste annledninger - i og med at det ikke er noe tekst på fremsiden...(og ikke har det noen spesiell mottager enda heller)
Baksiden fikk en liten blomst og et blad. Ser ut på bildet som om bladet er veldig stort i forhold til blomsten, men det er nok heller fotografen som har holdt en rar vinkel tror jeg - for disse bladene her er jo egentlig små da..

1 kommentar:

Pia sa...

super cool kort i skønne farver

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din